Ook de tweede wedstrijd in en tegen VV Zundert een makkie.!

Zundert JO7-1

Achtmaal JO7-1

O7 competitie Gemeente Zundert

18 februari 2017 11:00

Uit tegen VV Zundert.

We zijn vandaag in Zundert van start gegaan met vier spelers tegen zes van Zundert. Siebe komt later, hij vervangt bij de 09 een zieke speler.

We beginnen ook met vier spelers gelijk met aanvallen, Thijn speelt zijn tegenstanders uit en scoort de 0-1. Onze volgende aanval gaat via Giel net naast.

Dan is Zundert ineens snel eruit en scoort tegen 1-1. Een mooie corner van Wesley wordt door Teun maar net gemist. Even later is het wel raak, nu geeft Giel de bal netjes mee aan Teun en die scoort de 1-2. Wesley is even later niet van de bal te krijgen en scoort de 1-3. Dan mag wat later in de wedstrijd Teun een corner nemen, zijn voorzet komt in de voeten van Wesley en die werkt netjes af 1-4. Na een lang balbezit voor Thijn rond hijzelf prima af 1-5. Siebe laat zien dat hij er weer is en wisselt even met Thijn, Wesley dribbelt de bal gelijk daarop in het doel 1-6. We gaan nu rusten.

Na de rust is het al snel 1-7 door een doelpunt van Giel, even later herhaalt Giel dit met een mooi uitgespeelde bal 1-8. Zundert doet wat terug het wordt 2-8. Nu is het weer de beurt aan Thijn en hij maakt de 2-10. Een pass van Thijn op Giel wordt ook weer door hem verzilverd 2-11. En als laatst maakt er Teun 2-12 van.

We hadden ook vandaag weer niet veel tegenstand, we speelde vandaag goed over en lieten de spitsen veel scoren. Goed gedaan jongens.

Volgende week geen voetbal, dus tot over twee weken thuis tegen de Moer

Op de website van VV Zundert zijn nog meer foto's te vinden.

Fons.