WIN WIN WEKEN bij Multimate Zundert

30 september 2014 9:00

Multimate Zundert WIN WIN WEKEN

Multimate reikt cheques uit aan voetbalclubs
Onze trouwe sponsor Multimate uit Zundert heeft met een spaaractie gezorgd voor een mooi bedrag aan inkomsten bij VV Achtmaal.

Het seizoen 2014/2015 is al weer even aan de gang maar nu ook Bloemencorso, het Dorpsfeest en het Jeugdcorso achter de rug zijn kan de volledige aandacht weer op het voetbal gericht zijn. Ook de bezoekersaantallen op de website stijgen weer. Een mooi moment om een aantal sponsorzaken te vermelden die in de afgelopen, bepaald niet rustige, sponsorzomer hebben plaatsgevonden.

Begin juli 2014 kon de sponsorcommissie van VV Achtmaal een cheque gaan halen bij Multimate Zundert. Door middel van een spaaractie in de WIN WIN WEKEN hebben onze leden gespaard bij Multimate Zundert. Ook de Zundertse Bode besteede aandacht aan dit feit.

Alles bij elkaar is er een bedrag van 524 euro gespaard welke door onze maandagochtend ploeg zeker goed gebruikt kan worden voor de ondersteuning bij alle kleine en grote klussen rondom ons sportpark.

Nogmaals willen wij Multimate Zundert hartelijk danken voor deze geweldige actie.

Meer informatie over Multimate Zundert vindt u hier.

Bron: Sponsorcommissie VV Achtmaal