Mini's spelen eerste wedstrijd van het seizoen

6 november 2014 17:00

Ook dit seizoen trainen er weer volop mini's bij v.v. Achtmaal. Een grote groep met jongens trainen iedere maandag onder leiding van Marco Cornelissen en Roger Oostvogels. Een een groep meiden onder leiding van Eline Schrauwen.

Inmiddels alweer twee weken geleden werd er voor het eerst dit seizoen een oefenwedstrijd gespeeld met een mengeling van meiden en jongens.

Dat er ruim verloren werd van SJO Prinsenland mocht de pret niet drukken. De mini's hadden het enorm naar hun zin en straalden plezier uit. Super te zien dat we weer een grote groep fanatieke voetballertjes erbij hebben.

Mini's teamfoto
Bron: Jeugdbestuur