Achtmaal B1 wint tweede wedstrijd met dubbele cijfers

21 september 2015 14:45

Zaterdag 19 september de uitwedstrijd bij Unitas '30 op het programma. De B1 had geen kind aan deze tegenstander

Sommige wedstrijden behoeven geen verslag en de wedstrijd tegen Unitas ’30 B5 is er zo een want de uitslag zegt genoeg. Onze jongens van de B wisten in deze uitwedstrijd met 0-12 te winnen, waar het makkelijk 0-20 had kunnen zijn, maar we vaak te slordig waren in de afwerking.

De opstelling was als volgt:
K; Andy
V; Jesse, Bjarne, Niels, Lars
M; Sander, Nick, Yorbe, Axel
S; Wout, Erik
R; Dennis, Jordy

Vanaf meet af aan wisten we de ruimte die we kregen voetballend te gebruiken en dit bleven we de gehele wedstrijd doen. Gelegenheidskeeper Andy en zijn verdediging waren een collectieve muur waardoor Unitas slechts 1 schot op goal heeft weten te plaatsen.
Het scoreverloop was als volgt:
’10: 0-1 Nick
‘32: 0-2 Axel, Assist van Nick
’33: 0-3 Yorbe
’36: 0-4 Yorbe, Rebound na schot van Erik

’47: 0-5 Lars
’55: 0-6 Jesse, Rebound na schot van Jordy
’57: 0-7 Erik
‘65: 0-8 Erik
’68: 0-9 Dennis, Assist Jordy
’72: 0-10 Wout, Assist Jordy
’75: 0-11 Nick
’79: 0-12 Axel, Assist Lars

Maandag staat de oefenwedstrijd thuis tegen Zundert B2 op het programma, waarna zaterdag onze eerste echt test in deze competitie ons te wachten staat: koploper Steenbergen B3 komt op bezoek. Wij zijn ervan overtuigd dat onze jongens dan weer alles zullen geven voor een goed resultaat. Aanvang wedstrijd 14:30.