Piet van Gorp Pupil van de week

9 oktober 2015 17:45

Tijdens de wedstrijd Achtmaal - Groede van aanstaande zondag mag Piet van Gorp pupil van de week zijn. Hij mag zich voegen bij de selectie van het Eerste en beleven hoe een speeldag van deze spelers eruit ziet.

Piet is de derde speler van de E1 van Achtmaal die een dagje mee mag lopen onder leiding van John van Aert. Hij mag tijdens de wedstrijdbespreking aanschuiven, de warming-up meedoen en zelfs op de bank zitten naast de wissels van Achtmaal 1 tijdens de wedstrijd tegen Groede.
Piet van Gorp zal zich vast in de kijkers spelen, hij heeft namelijk twee weken geleden ook al gescoord bij de D-jeugd. Om zich verder voor te stellen heeft hij hieronder antwoord gegeven op een aantal vragen.

1. Wat vind je leuk aan voetbal?
Alles!

2. Wie is je favoriete profvoetballer?
Messi en Totti

3. Wat is je favoriete positie op het veld?
Spits

4. Hoeveel keer kan jij een balletje hoog houden?
27 keer

5. Hoeveel doelpunten denk je aankomend seizoen te gaan scoren?

6. Wat voor uitslag verwacht je bij de wedstrijd Achtmaal 1 tegen Groede?

7. Wie is je favoriete speler van v.v. Achtmaal?
Chiel van Nispen

8. Wat is je favoriete profclub?
Ajax en Barcelona
Bron: Jeugdbestuur