Mini Pupillen spelen BSC van de mat!

28 februari 2016 19:15

Onder leiding van David de coach heeft ons team uitgehaald in Roosendaal tegen BSC. De eerste competitie wedstrijd van de pupillen werd gemakkelijk met 2-8 gewonnen.

Onder een stralende zon was het een felle start vandaag, onder grote druk van Tyn Vissers en Wesley Dictus schoot een spelertje van BSC in eigen doel. Na minder dan 2 minuten lag de bal alweer in het Roosendaals doel, nu was een prachtige voorzet van Bjarne Tax op Tyn Vissers een niet te missen kans voor Tyn die de 0-2 bracht.

Even was BSC in de aanval maar door uitstekend verdedigend werk van Thijn Verboven en Bjarne Tax kwam de bal weer bij Tyn Vissers die zijn tweede goal maakte. Lang hoefde we niet te wachten op de volgende goal. Wesley Dictus gaf de bal voor aan Thijn Verboven die de 0-4 scoorde.

Na de rust ging Achtmaal verder en weer was het prijs, nu was het Siebe Dictus die net Bjarne vervangen had en gelijk het tegendoel vond 0-5. Met een snelle uitval van BSC kwam ook hun eerste goal op de uitslag 1-5.

Maar ook Achtmaal was nog niet uitgeblust en Thijn Verboven maakte al snel weer zijn tweede goal en ja het was al 1-6. Ook voor onze spelers was dit moeilijk te geloven want om beurten kwam men aan de kant vragen hoeveel het nu wel stond!

Even verliep het spel gelijk op, tot ineens Wesley een uitval deed en prima zijn goal scoorde. 1-7 dus. Met veel spelers van BSC in ons doelgebied lukte het niet om de bal weg te krijgen en scoorde het enige meisje van BSC haar doelpunt 2-7. Bjarne, net ingekomen voor Thijn maakte het feest compleet met een prima goal. De eindstand werd dus 2-8 en bijzonder was dat al onze spelers hadden gescoord!

Applaus dus, wat een wedstrijd, prima gedaan.  Complimenten aan heel de ploeg!

Groetjes van Uw verslaggever ter plaatse,

Fons