Rabobank Clubkas Campagne

4 april 2016 23:15

Beste Leden,

Vanaf 6 april mogen alle leden van Rabobank De Zuidelijke Baronie stemmen op hun favoriete vereniging. De stemperiode loopt tot en met 18 april. Naar evenredigheid van stemmen wordt onder deze verenigingen een geldbedrag van EUR 75.000 verdeeld. Hoe meer stemmen Voetbalvereniging Achtmaal krijgt, hoe meer financiƫle middelen vanuit de Rabobank Clubkas Campagne worden toebedeeld.

De Rabobank Clubkas Campagne is een extra steuntje in de rug zijn om de vereniging gezond de toekomst in te laten gaan. Zo kunnen we het lidmaatschap van de vereniging voor iedereen toegankelijk houden. Voetbalvereniging Achtmaal staat garant voor sportiviteit en gezelligheid voor zowel jeugd als senioren!

Stem op Voetbalvereniging Achtmaal en vraag ook familie en vrienden hetzelfde te doen. Meer informatie is te vinden op: www.rabobank.nl/particulieren/lokalebanken/dzb/rabobank_clubkas_campagne/

Bedankt voor uw stem!

Bron: Bestuur v.v. Achtmaal