Pupil van de week: Danique Bruggeman

25 januari 2017 17:30

Zondag speelt vv Achtmaal weer voor de eerste keer na de winterstop een thuiswedstrijd. Tijdens deze wedstrijd nemen ze het op tegen HSC´28. Deze week zal Danique Bruggeman de pupil van de week zijn. Zij mag deze dag beleven als een selectiespeler van Achtmaal.

Danique Bruggeman is de pupil van de week tijdens de wedstrijd tegen HSC'28. Als pupil van de week mag zij de wedstrijdbespreking bijwonen, de warming-up meedoen met de selectie, de aftrap nemen van de wedstrijd en daarna de wedstrijd bijwonen tussen de spelers op de bank. Het wordt een ervaring zoals een echte selectiespeler de wedstrijddag doorkomt.

We hopen dat Danique aanstaande zondag onze selectie kan helpen naar de overwinning.
Bron: Jeugdbestuur