Rabo Clubkas Campagne!

6 april 2017 11:45

Steun V.V. Achtmaal bij de Rabo Clubkas Campagne!

Beste leden en vrienden van VV Achtmaal,

Draag jij V.V. Achtmaal een warm hart toe? En ben je lid van Rabobank De Zuidelijke Baronie? Stem dan voor onze vereniging bij de Rabobank Clubkas Campagne! Leden van de Rabobank mogen ieder 5 stemmen geven waarbij maximaal 2 stemmen per vereniging gegeven mogen worden. Des te meer stemmen een vereniging ontvangt, des te meer geld deze vereniging krijgt. Jouw stem is dus geld waard!

Vorig jaar heeft deze Clubkas Campagne ons €735,- opgeleverd. Een heel mooi bedrag voor onze club. Hiermee hebben we nieuwe goaltjes voor de jeugd kunnen aankopen. Dit jaar willen we de opbrengst gebruiken voor het aanpakken van ons sportpark, waaronder de aankleding van het terras.

Hoe kunt u stemmen?
Leden van Rabobank De Zuidelijke Baronie krijgen vanaf 6 april tot en met 18 april de kans om te stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Je krijgt daarvoor een stemkaart in de bus met een persoonlijke inlogcode, waarmee je op een speciale site kunt inloggen. Ieder lid krijgt vijf stemmen, waarvan er twee naar dezelfde stichting of vereniging mogen gaan. We hopen uiteraard dat twee van jouw stemmen naar V.V. Achtmaal gaan. Hoe meer stemmen we krijgen, hoe meer geld we ontvangen vanuit de Rabobank Clubkas Campagne. Vraag daarom ook familie en vrienden hetzelfde te doen en steun op deze wijze V.V. Achtmaal.

Meer informatie is te vinden op: https://www.raboportaal.nl/de-zuidelijke-baronie/clubkas-campagne/mainmenu/home

Bedankt voor je stem!

Het Bestuur