Dringende oproep: vacatures jeugd

20 juli 2017 20:15

Het seizoen 2017-2018 staat al weer voor de deur en er zijn nog enkele vacatures open voor de begeleiding van onze jeugd. Heb je interesse om ons kader te versterken en onze jeugd te helpen, kijk dan of er een functie voor jou bij staat.

De functies die nog ingevuld moeten worden:

O17 - leider voor de wedstrijden
Voor dit team zijn we op zoek naar een trainer die ons oudste elftal wil begeiden op de wedstrijddagen. Tactieken wil maken voor de wedstrijden en het coachen van het team tijdesn de wedstrijden.

O17 - trainer voor 1 of 2 avonden
O15 - trainer voor 1 avond
O11 - trainer voor 1 avond

Voor verschillende elftallen zoeken we trainers die de elftallen willen begeleiden tijdens de training. Onze jeugd stimuleren tijdens een doordeweekse avond. De dagen en tijden zijn bespreekbaar. Vanuit het jeugdbestuur is ondersteuning mogelijk voor eventuele invulling van de training.

Heb je interesse of ken je iemand die interesse heeft in een van de vacatures, neem dan contact op via [email protected]
Bron: Jeugdbestuur