JO9-3 begint seizoen met doelpuntenfestijn

25 augustus 2017 21:15

Vandaag zijn 8 van de 9 leden van ons team begonnen met de eerste wedstrijden van het seizoen. Lonne had afgemeld voor vanavond.

Voor 5 van de 8 was het de eerste keer dat zij een wedstrijd voetbalde.

Op het zeer goed georganiseerde toernooi van Wernhout begon ons team tegen Zundert O9-1. Met keeper Giel begonnen we goed aan de wedstrijd. Na 3 kansen van Zundert gestopt te hebben werd het 1-0 voor Zundert. Na een mooie duik van Giel werd het toch 3-0. Helaas kwamen Linde en Siem niet aan scoren toe. Hoewel Giel nog 2 mooie reddingen had werd het helaas toch 8-0 tegen Zundert.

In de 2e wedstrijd stond Teun in de goal. DSE O9-1 was de tegenstander. DSE scoorde een paar keer van afstand. Teun had nog een mooie redding. Hoewel Mees nog bijna de aansluitingstreffer maakte verloren we deze wedstrijd met 9-0.

Zou het dan gebeuren tegen Wernhout O9-1. Siem was onze keeper deze wedstrijd en dat ging ontzettend goed. Hij heeft een paar zeer goede reddingen verricht. Ook wij hadden nog een paar kansjes. Giel en Amy hadden wat kansjes. Helaas wist Wernhout 1x voorbij onze uitstekende keeper Siem te komen.

Tegen Moerse Boys O9-1 hadden we iets minder in te brengen. Mees was de doelwachter van dienst. Bij de 1-0 schoten ze iets te ver in de hoek waardoor Mees er net niet bij kon. Maar ook Mees had een paar goede reddingen. Nienke probeerde nog te scoren maar dat lukte helaas niet. Bij 8-0 werd er afgefloten.

De laatste wedstrijd was tegen onze eigen vrienden uit Achtmaal. De O9-1 was wel wat beter, maar ook hier had Jesse nog kunnen scoren. In de goals stond Amy. En ook zij hield er veel ballen uit. Wederom bij 8-0 was het weer einde wedstrijd.

Bij de prijsuitreiking hadden we een mooie 6e plaats en voor iedereen een snoepzak verdiend.

Zondag kans op revanche bij het toernooi van Moerse Boys.

Bron: Leiders JO9-3