Uitslagen oefenwedstrijden

24 januari 2020 19:45

Achtmaal wint oefenwedstrijden van 4e-klassers
Gesta-Achtmaal
Achtmaal speelde 14-januari een prima oefen pot in en tegen Galder. Achtmaal had de gehele wedstrijd het overwicht en kwam voor de rust op 0-1 door Dave. Na de thee pauze had Achtmaal via Senne de mogelijkheid om de score uit te breiden maar zijn poging ging centimeters naast. Toch kon Achtmaal nogmaals juichen omdat Yorben zijn afstandsschot in de bovenhoek zag eindigen: 0-2.
Achtmaal-Vivoo
Al met al een slechte wedstrijd van beide kanten, waar gezegd mag worden dat Achtmaal het minst slechtst was. Voor de rust kwam Achtmaal op 1-0 door Roel die van dichtbij hard binnen schoot. Na de rust was het spel nog steeds niet best, maar liep Achtmaal wel uit. Eerst schoot Dave vanuit een moeilijke hoek raak: 2-0. Daarna was Roel weer aan zet en speelde hij eerst de keeper uit: 3-0. En voor het slotakkoord werkte hij van dichtbij nog een bal binnen: 4-0. In de laatste minuut kwam Vivoo nog op 1-4 door de rebound van een penalty binnen te schieten.
Periodetitel
Komende zondag kan Achtmaal de periodetitel pakken. Het is te gast in Breda-Noord waar hekkensluiter Advendo de gastheer is. Bij winst kan de ploeg van Cees van Beers een klein feestje vieren. Achtmaal zal echter alle steun nodig hebben komende zondag, om tot een goed resultaat te komen.
Tot zondag in Breda, aanvang wedstrijd: 14:30.