Pieten-training v.v. Achtmaal

7 december 2013 11:45

F en E jeugdtraining veranderd door bezoek van zwarte Pieten in heuze snoeptraining.

Sinterklaas en zijn Pieten hebben ons land alweer verlaten, maar natuurlijk niet voordat men ook op bezoek is geweest bij v.v. Achtmaal. Maandag 2 december verschenen er plots Pieten op het trainingsveld en werd er gezellig meegetraind met de F en E jeugd. Begin deze week zagen jullie al een aantal foto's voorbij komen, maar hierbij volgen er nog meer.

Mogelijk hebben de Pieten talenten gescout die ze zullen doorgegeven aan topclubs Barcelona of Real Madrid in Spanje. Na de training werd er natuurlijk volop gesnoept en bijgekletst in de kantine. Het was een zeer geslaagde avond. Pieten bedankt dat jullie ook even tijd hebben kunnen maken om onze club te bezoeken!