Corona Update: Geen publiek en kantine gesloten

28 september 2020 20:45

Naar aanleiding van de nieuwe overheidsmaatregelen rondom de corona crisis is ook VV Achtmaal genoodzaakt om de komende 3 weken de kantine te sluiten en geen publiek toe te staan rondom de wedstrijden. De maatregelen gelden voorlopig tot dinsdag 20 oktober.

• De kantine is van dinsdag 29 september 2020 tot dinsdag 20 oktober 2020 gesloten.
  • Rondom de trainingen en wedstrijd (bv tijdens de rust) zal geen drinken worden voorzien. Zorg voor je eigen drinken. Het eventueel bijvullen van de bidons kan bij een van de buitenkranen.
  • De maatregel om geen publiek toe te staan geldt voor zowel bij de wedstrijden als de trainingen van senioren en jeugd.
  • Kleedlokalen zijn open om te verkleden en te douchen. Let op: maximaal 7 volwassen personen in een kleedkamer.
  • Spelers blijven niet langer op het sportpark dan nodig is voor de training of wedstrijd.
  • Kom niet naar het sportpark als je geen taak of rol hebt bij de training of wedstrijd. Dit geldt niet voor degene die belast is met coördinatie, organisatie of handhaving van deze activiteiten.
  • Rij-ouders voor de jeugd elftallen zijn welkom op het sportpark.

Eventuele aanvullende regels kunt u vinden onder: https://www.vvachtmaal.nl/510/corona/

Zodra de regels het weer toe laten dan bent u weer van harte welkom op het sportcomplex.

Wij informeren u zo spoedig mogelijk indien er nieuwe informatie bekend is.