Vacatures jeugd vv Achtmaal

25 juli 2021 17:00

De voorbereidingen voor komend seizoen zijn in volle gang. We zijn echter nog op zoek naar vrijwilligers die ons kader rond de jeugd willen versterken.
Wil jij graag iets voor de jeugd van vv Achtmaal betekenen. Neem contact op via [email protected]

Voor de jeugd van vv Achtmaal zijn we nog op zoek naar vrijwilligers die ons kader willen aanvullen. Er zijn veel vacatures beschikbaar, hierbij moet je denken aan trainer of leider van een jeugdelftal. Zie je het echter niet zitten om zelf training of leiding te geven, maar wil je wel iets doen. Dan is het ook mogelijk om enkel ondersteuning te bieden tijdens trainingen of wedstrijden.

Zoek je meer naar iets voor de organisatie van de jeugd in het algemeen, dan ben je ook van harte welkom om je bij ons jeugdbestuur aan te melden.

Kortom, er is voor ieder wat wils en samen met jullie hulp kunnen we er weer een mooi seizoen van maken. Dus ben je geïnteresseerd, laat het dan weten via [email protected]

Bron: Jeugdbestuur