23/3 Decision Day voor Achtmaal 2

17 maart 2014 20:45

Achtmaal 2 - JEKA 12. Help de mannen van 't Twidde aan een belangrijke overwinning. Zondag 23 maart 12.00 uur be there!!!

Aanstaande zondag speelt Achtmaal 2 een belangrijke wedstrijd om het kampioenschap. Concurrent JEKA 12 komt op bezoek. Achtmaal en JEKA hebben precies evenveel punten en ook het doelsaldo is nagenoeg gelijk.

'T twidde kan dus wel wat support gebruiken op deze Super Sunday. Supportersvereniging de Gouwe Wiesel roept haar supporters bij deze dan ook op om het tweede aan te komen moedigen en ze een stap dichter bij de titel te helpen. Tot zondag 12.00 uur!!!!!!

Bron: SV de Gouwe Wiesel