JO10 - Wernhout verliest in doelpuntrijke wedstrijd

Wernhout JO10-1JM

26 september 2020 11:30

1e kwart

De wedstrijd begint, eerst ging het gelijk op. In de 8ste minuut scoort wernhout de 0-1. In de 10de minuut schiet jan de bal uit, per ongeluk naar de tegenstander 0-2. Toen ging het snel, de 0-3. Gelukkig scoorde Siem nu ook de 1-3.

2e kwart

Het tweede kwart begonnen we goed. Siem scoort de 2-3. Jesse en Wout houden de verdediging goed dicht. Toen werd het rust alles was nog mogelijk.

3e kwart

Toen ging het niet zo goed het wernhout  scoorde vrij snel achter elkaar 3 keer. Toen stond het 2-6. Teun probeerde de ballen wel bij Gip en Mees te krijgen maar de bal wilde er niet in.

4e kwart

Een laatste poging om de score om te draaien maakt Siem 3-6. Jammer genoeg scoort wernhout bijna gelijk de 3-7. Dan geeft Siem een mooie voorzet op Giel en die maakt hem netjes af 4-7. Achtmaal krijgt nog een paar kansen en Wout schiet nog op de paal, maar de bal wil er niet in. Dan scoort wernhout de 4-8. In de laatste minuut maakt Siem nog 5-8.

Het was een leuk wedstrijd we hebben goed gevoetbald maar wernhout was iets beter. Volgende week moeten we tegen sprundel hopelijk kunnen we dan weer wel winnen.

Groetjes,

Jan