Zware inspanning, matige beloning

Achtmaal VR1

Vrouwen zondag, VR1, 4e klasse 841

11 oktober 2015 10:00

Zondag 11-10-15 werd door onze groep speelster, die we tot onze beschikking hadden, de reis afgelegd naar BSC in Roosendaal. De niet onbekende tegenstander voor zowel dames 1 als dames 2 stond voor ons beide op het programma. Dit kwam ons perfect uit gezien de personele bezetting.

10:00 uur aanvang wedstrijd voor onze dms1 tegen BSC dms2, een heel stukje vroeger dan de laatste keer dat we met dames 1 hier aan moesten treden. Achtmaal startte als sterkere ploeg in dit duel en wist dan ook op 0-1 voorsprong te komen. Naarmate de wedstrijd vorderde leken de kwaliteiten van Achtmaal wat af te nemen en leek het sterke BSC de wedstrijd over te nemen. De kansen die we in de eerste helft niet wisten af te maken werden in de tweede helft onze straf. We moesten het bekopen met een nederlaag van 1-4 helaas.

Na deze “zware” tegenvaller was het aan de volgende delegatie van ons om de eer te redden en tegen BSC VR3 wel punten te pakken. Net als vorige week hadden we ook deze week weer wat “verjonging” in ons team. Al zou je dit niet gezegd hebben als je naar dit duel keek, want ze deden zeker niet onder. Chapeau Meiden!  De vele supporters kregen een gelijkwaardig duel getoond tijdens deze 90 minuten. Kansen voor zowel Achtmaal als BSC werden gecreëerd en benut. Leuke duels en acties wat een eindstand opleverde van 4-4.

Met 1 puntje keerde we dus terug na een halve dag in Roosendaal vertoefd te hebben met z’n alle. Minder dan we gehoopt hadden, maar beter dan niets. Op naar volgende week dames. Met hopelijk weer een fitte voltallige delegatie dit keer! Achtmaal 1 – Virtus en Achtmaal 2 – Hoeven, succes gewenst alvast !