Onverwachts verlies

Achtmaal JO7-1

1 oktober 2016 10:00

Uit in Breda tegen TVC.
We spelen vandaag in Breda met 4 tegen vier hebben we afgesproken. Dan kunnen we de vrije ruimte die er is beter gaan gebruiken is de doelstelling. Alle spelers staan dus enkele minuten ernaast.

In het begin van de wedstrijd was de vrije ruimte er direct, binnen de minuut lag de bal al bij TVC in het doel. Want na de aftrap geeft Wesley de bal aan Giel en zijn schot wordt door Siebe in doel gewerkt. 1-0.

Een aanval van Thijn naar Giel gaat weer maar net naast. Daarna komt TVC aan de bal, deze aanval loopt prima en wordt netjes afgewerkt, 1-1 als resultaat.

Weer is Giel aan de bal gekomen door een pass van Wesley maar zijn schot wordt tot corner gewerkt. De genomen corner haalt voor ons niets uit. Een mooie pass van Siebe op Giel wordt door Giel maar net naast geschoten. Siebe speelt even later voor keper als een speler van TVC vrij voor het doel van Achtmaal komt. Met zijn borstkas weert hij de bal af. Het blijft dus 1-1.

Teun geeft de bal even later mooi mee met Siebe, deze speelt zijn tegenstander uit en legt de bal in het doel 1-2.

Weer even later gaat jammer genoeg een schot van Teun net naast het doel. TVC neemt snel over en scoort met een uitval tegen 2-2. Een combinatie van Thijn en Siebe wordt net naast het doel gewerkt en we gaan rusten.

Na de pauze wordt een aanval van TVC door Teun net op tijd onderschept en tot corner gewerkt, ook Thijn voorkomt op het nippertje een tegen doelpunt. Dan is het weer de beurt aan Siebe, hij krijgt de bal mee, omspeelt enkele tegenstanders en rond mooi af 2-3.

Ook Giel laat zien dat hij kan verdedigen, hij ruimt de bal mooi op voordat deze gevaarlijk richting ons doel kan gaan. Wel wordt de druk van TVC merkbaar groter, we komen er moeilijk meer uit. Het wordt snel 3-3 en TVC loopt binnen enkele minuten over ons heen naar 7-3. Doelpogingen van Wesley, Thijn en Siebe lopen op niets uit.

We verliezen vandaag, de wedstrijd duurde ook tien minuten langer dan we gewend waren. Dit was voor ons net teveel. Maar we hebben toch allen veel inzet getoond!!

Complementen aan heel de ploeg!