Weinig kansen tegen sterk GW!

Achtmaal JO7-1

Groen Wit JO7-1

19 november 2016 11:00

Thuis tegen Groen-Wit uit Breda.

We spelen vandaag weer met 4 tegen 4 omdat onze tegenstander niet kan beschikken over meerdere spelers.

Het is prima weer, het zonnetje schijnt,  als scheidsrechter Frans Dictus fluit voor het begin van de wedstrijd. Al snel wordt duidelijk dat we vandaag een sterke tegenstander hebben, want de bal ligt al naar enkele minuten in ons doel 0-1. We komen er toch nog even uit via Giel gaat de bal naar Thijn, zijn schot gaat net naast.

En weer is het GW die overneemt, gelukkig is nu Giel net op tijd terug en kan hij de bal van de doellijn terug in het veld brengen. De vreugde van deze spectaculaire redding duurt echter niet lang, want al snel is het 0-2. Wesley en  Giel verdedigen prima, maar zien telkens een overmacht aan vrije spelers van GW op hun afkomen. Het spel van Groen-Wit is erg goed verzorgt, men weet elkaar prima te vinden en vrij te spelen. Het duurt dan ook niet lang alvorens we de 0-3, 0-4 en de 0-5 om de oren krijgen. Ook Teun en Siebe moeten mee verdedigen, we komen niet aan aanvallen toe, het wordt voor de rust nog 0-6.

Na de pauze verandert er weinig aan het spelpatroon, we kunnen echt niet bijbenen zodat het ook snel van 0-7 naar 0-11 gaat. Dan hebben we  even lucht, ook GW wordt minder snel en Siebe kan met een goedgericht afstand schot tegenscoren. 1-11 de eer is gered.

Even later krijgt Teun nog een kans om de scoren naar een pass van Thijn, maar zijn schot gaat naast. Met een uitval van GW komt het laatste doelpunt van de wedstrijd die eigenlijk geen wedstrijd was tot een eind 1-12. De prima leidende scheidsrechter Frans fluit nu af.

We hebben hard gewerkt, we konden vandaag niet echt meedoen, volgende week is onze laatste wedstrijd, we gaan er ook dan weer voor.

Groetjes

Fons