Geen punten bij Groen-Wit!

Groen Wit JO7-1

Achtmaal JO7-1

15 oktober 2016 8:30

Uit in Breda tegen Groen-Wit.

We spelen vandaag in Breda tegen Groen-Wit, het is wel erg vroeg en nog donker als we aankomen.

Bij een beetje motregen gaan we toch op verzoek van GW met 5 tegen 5 spelen. GW heeft 6 spelers en kunnen dus, in tegenstelling tot Achtmaal nog wel wisselen.

We beginnen met minder goed uitverdedigen, dus de bal ligt er al snel na enkele minuten bij ons erin 1-0. Een uitschop van Siebe op Teun wordt tot hoekschop gewerkt. De hoekschop gaat voorlangs en ook de snel daarna verkregen hoekschop treft het zelfde lot, voorlangs dus, zonder dat een voet van een van onze spelers eraan kan komen.

Wesley probeert het met een afstandsschot, die gaat maar net naast. Giel en Teun lopen achter elke bal op het middenveld aan. Dan een blessurebehandeling bij GW. De scheidsrechterbal wordt daarna goed door Thijn naar Siebe gespeeld, die passeert zijn tegenstander en scoort tegen 1-1. De wedstrijd gaat even op en neer totdat een speler van GW wel erg vrij komt voor ons doel en de bal gemakkelijk over de doellijn kan spelen 2-1. Thijn en Wesley verdedigen goed. Een bal van Thijn op Siebe loopt maar net achter. Een uittrap van Wesley gaat door het midden en komt bij onze tegenspeler en het wordt 3-1. Even later wordt Thijn omvergelopen en kan GW weer scoren4-1.

We gaan nu even rusten.

Direct na de aftrap staan we met zijn alle nog even niet op te letten en de bal ligt weer bij ons in het doel 5-1 en niet lang daarna 6-1. Schot van Teun wordt door Thijn van dichtbij toch nog naast gewerkt. Maar even later maakt Thijn dit op een prima manier dit meer dan goed. Hij dribbelt met de bal aan de voet twee spelers van GW het bos in en scoort loepzuiver tegen 6-2.

We maken toch weer een foutje door niet meer goed bij de les te zijn en GW kan weer te makkelijk een doel maken 7-2. Daarna veert ons team toch weer op, de bal gaat van Wesley naar Thijn en komt zo bij Siebe die netjes afdrukt 7-3. Beide teams zijn nu uitgeput en er wordt niet meer gescoord.

Al bij al geen slecht resultaat vandaag, we hadden meer tegenstand verwacht, maar we zijn dan toch ook weer beter gaan voetballen dan we op voorhand hadden gedacht.

We verliezen vandaag, de wedstrijd. Maar we hebben toch allen veel inzet getoond!!

Complementen aan heel de ploeg!

Groetjes
Fons