Geweldige sponsormiddag

22 maart 2017 21:45

Op zondag 19 maart 2017 heeft VV Achtmaal haar eerste sponsormiddag in de kantine gehouden. De opkomst was overweldigend met meer dan 60 personen!

Voorafgaand aan de wedstrijd Achtmaal 1 - DIOZ werden de trouwe sponsors van VV Achtmaal onder het genot van een hapje en een drankje in de gelegenheid gesteld om te netwerken. Dit netwerken gebeurde tussen de sponsors onderling maar ook de vertegenwoordiges van het bestuur en de sponsorcommissie van VV Achtmaal waren aanwezig om zich tussen de sponsors te mengen.

Met hulp van het kantinepersoneel werd iedereen op tijd voorzien van kleine hapjes en de benodigde drankjes. Voor aanvang van de wedstrijd gaf eerste elftal trainer John van Aert de opstelling bekend en gaf hij ons een inkijkje in de te volgen tactiek van deze middag. Deze toespraak was ook live te bekijken op onze Facebook pagina. Hier kan je ook de beelden nog terugkijken.

Nadat de sponsors mee hadden gedaan aan een traditionele voetbalpoule werd het officiele gedeelte van deze sponsormiddag om 14.15u afgesloten door voorzitter Koert Hereijgers.

Het was al meteen duidelijk dat onze sponsors nog niet naar huis wilden. Zij hebben nog massaal Achtmaal 1 met 4-0 zien winnen van DIOZ. Daarna is er nog een beetje doorgefeest in de kantine.

De sponsorcommissie wil graag alle sponsors bedanken die op deze mooie middag aanwezig zijn geweest. Wij hopen van harte dat jullie genoten hebben van deze middag.

Bron: Sponsorcommissie VV Achtmaal