VV Achtmaal heet VV Groede van harte welkom!

24 augustus 2018 18:30

J. Van Aert

Zaterdag 25 augustus speelt Achtmaal 1 om 16.00 uur een oefenwedstrijd tegen Groede 1. Na het leuke trainingskamp in de Groe van vorig jaar heten we het bestuur, de spelers, staf en aanhang van Groede van harte welkom in het Brabantse landschap.

Na de wedstrijd is er voor iedereen onbeperkt eten aan de friettent.
Dus ook voor supporters en andere aanwezigen.
Kosten hiervoor zijn € 7,50 p.p.

Na het leggen van een bodem is het de bedoeling om er samen met onze Zeeuws-Vlaamse 'voetbalvrienden' een gezellige 3e helft van te maken in de kantine.
Voorgaande edities waren een voltreffer en dat zal hoogstwaarschijnlijk deze keer niet anders zijn. Tijdens deze avond wordt er ook nog een mystrie-guest verwacht. Dus zorg dat je erbij bent!