Technisch Beleidsplan Jeugd

9 juli 2013 21:30

VV Achtmaal heeft een Voetbal Technische Zaken (VTZ) Jeugd in het leven geroepen, dat tevens verantwoordelijk is voor dit Technische Beleidsplan voor de jeugd. Dit Technisch Beleidsplan Jeugd (TBJ) is geschreven om de ontwikkeling van de jeugdleden te bevorderen.

Daarnaast staan er ook zaken in beschreven die van belang zijn voor zowel het kind als de ouders. Dat een dergelijk plan is uitgeschreven wil nog niet zeggen dat succes nu vanzelf gewaarborgd is. De uitvoering van het TBJ kan alleen succesvol verlopen met voldoende draagvlak, steun en medewerking van alle betrokkenen binnen v.v. Achtmaal. Het TBJ is bedoeld om zorg te dragen voor een goede opleiding van de gehele jeugd, dus van (mini) F-pupil tot A-junior. Doorstroming van junioren vindt plaats binnen de gehele jeugdafdeling, maar ook van jeugd naar de seniorenafdeling. De VTZ doet voorstellen en coördineert activiteiten die bij moeten dragen tot het bereiken van de doelstellingen van dit plan.
Download het plan hier. Heb je aanvulllingen, suggestties, vragen, neem contact op met het jeugdbestuur.

Bron: Jeugdbestuur VV Achtmaal