KAMPIOENENEEE ACHTMAAL A1

25 april 2014 22:00

KAMPIOENEN. KAMPIOENEN

Na de overwinning op vivoo moesten we het nu afmaken er werd de laatste weken geregeld geroepen dat we de eeuwige nummer twee zijn daar moesten we vanaf.
Op deze tweede paasdag was de spanning voelbaar al vroeg kwamen we bij elkaar om gezamenlijk te eten en daarna een deel van de wedstrijd het eerste elftal tegen de schutters te kijken (2-1 winst). De koppies stonden strak bij de mannen van de A . De tijd schoot maar niet op zenuwen werden als maar erger dus tijd om te vertrekken naar rijsbergen .
Om 16 uur kwamen we aan geen gekke dingen doen net als altijd dezelfde dingen standaard warming up afwerken positiespel en dan de afsluitende sprint en dan naar binnen voor opstelling . Langzaam werd het drukker en drukker achtmaal liep leeg om ons team aan te moedigen prachtig voor zoveel publiek je doel te kunnen gaan bereiken. In de kleedkamer werd de opstelling doorgenomen nog meer spanning maar bij het fluitje van de scheids moest dit gelijk weg zijn de spanning was er natuurlijk ook bij de mannen van vvr zij moesten winnen wij hadden in principe genoeg aan een punt maar daar gingen we niet vanuit aanvallen winnen. De eerste helft was veel strijd kansen aan beide kanten helaas was daar nog niet dat gene waar iedereen op hoopte net dat stapje extra dit lag natuurlijk ook aan de tegenstander die ons continu het voetballen onmogelijk probeerde te maken nog voor rust een paar omzettingen en achtmaal werd sterker. De ruststand was een terechte 0-0. In de rust werd afgesproken vooral feller te zijn het vertrouwen is groot bij de ploeg uit achtmaal een tegenslag maakt de ploeg alleen maar sterker. De aftrap van de tweede helft vvr zette aan en voor we het wisten was 1-0 voor de blauwe mannen dit had de wedstrijd nodig want daar was dat extra stapje van achtmaal de felheid de werklust nu moesten wij de in grote getallen gekomen supporters mochten we niet teleurstellen. Er ontstond een richtingsverkeer alles werd gewonnen vvr kwam er niet meer uit . En daar was de verlossing onze spits zijn vizier was weer vlijmscherp binnen een paar minuten walsten we over de vvr heen en met een loepzuivere hattrick van nick j werd het razendsnel 1-3 vvr wist niet waar ze het hadden corner op corner volgde er en het belangrijkste iedereen won zijn duels en voetballend was het weer uitstekend het gejuich van het publiek gaf de jongens een kick. En een van de doelpunten werd gevierd met onze trouwste supporter Stafke is er altijd en dat wordt gewaardeerd de groep vierde dan ook de treffer samen . Het was gebeurt vvr gaf het op en achtmaal ging lekker door en maakte nog een vierde treffer Nick Dam kopten de bal bekeken door en geheel vrijstaande Mark schoot hem binnen. Complimenten voor de hele ploeg iedereen heeft er jaren voor geknokt dit te bereiken jaren lang werden we steeds net tweede. Dit seizoen alles anders enorm veel meegemaakt met de ploeg verschrikkelijk dingen het noodlottige ongeval op de dag van ons team uitje wat we nooit zullen vergeten en dan natuurlijk de waslijst aan blessures maar we bleven erin geloven en door alle gebeurtenissen werd het een nog hechtere groep. Uiteraard gebeurde er ook leuke dingen vanaf december werd de ploeg fitter en fitter en toen de motor draaide gingen ze volle gas door prachtige overwinningen werden er geboekt. Ook werd er een keer verloren en een keer gelijk gespeeld maar toen we eenmaal bovenaan stonden hebben we het niet meer los gelaten .
We zijn KAMPIOENEEEEEEEE
Na het laatste fluitsignaal werd het groots gevierd het massaal aanwezige publiek uit achtmaal gaf de mannen een staande ovatie trots als ze zijn en verdient.
Een super prestatie als eerste jaar A met zo' n jonge groep.
Na afloop werd het groots gevierd in de volle kantine bij VV ACHTMAAL .
foto's volgen nog
Agenda punten 3 mei kampioens feest
En op 4 mei mee de platte kar met de andere kampioenen "......

VVR - ACHTMAAL (0-0) 1-4