A-jeugd bedankt leiders Jelle en Rosita

25 april 2015 17:30

25 april 2015 - Vandaag speelde de A-jeugd van v.v. Achtmaal haar laatste thuiswedstrijd in de competitie. In deze laatste officiƫle thuiswedstrijd van dit elftal in de jeugd, werden leiders Jelle en Rosita in het zonnetje gezet door de A-jeugd.

Jarenlang hebben Jelle en Rosita de A-jeugd begeleid. Naast leider was Jelle ook trainer van dit elfta. Jelle en Rosita hebben er mede voor gezorgd dat de A-jeugd zo'n hechte groep is geworden. Daarnaast hadden ze ook een groot aandeel in de ontwikkeling van deze jongens zowel op als naast het veld. Mede dankzij hun inzet, energie en begeleiding heeft dit elftal het tot de tweede klasse A-jeugd weten te schoppen. In deze tweede klasse heeft het netjes het linkerrijtje weten te bereiken en is zelfs de top drie nog even in zicht geweest.

Na de laatste thuiswedstrijd tegen Rood Wit heeft de A-jeugd Jelle en Rosita in het zonnetje gezet en hun bedankt voor al deze jaren. Naast dit prachtige gebaar van de A-jeugd willen wij als jeugdbestuur Jelle en Rosita hartelijk bedanken voor hun jarenlange inzet en bijdragen aan de jeugd!

Bron: Jeugdbestuur