Supportersfeest

4 mei 2015 20:45

“SV De Gouwe Wiesel”- ’t Jirste

Beste leden van “sv de gouwe wiesel” en vv Achtmaal.

We zijn al bijna aan het einde van het seizoen. Daarom willen we jou uitnodigen om het seizoen samen met alle supporters goed af te sluiten. Na veel sportieve trainingen en wedstrijden, gaan we ons weer klaar stomen voor het duel van het jaar!

9 mei 2015

Aanvang wedstrijd: 17.30 uur

Ben je lid van “De Gouwe Wiesel” en wil je die mannen van ’t Jirste laten

zien wat voetballen is. Meld je dan voor 11 mei aan bij Herman Koeken: 076-5985996, of Lotte van Bekhoven 06-48109663

Zie je het zelf niet zo zitten om te voetballen, dan kom je natuurlijk “De Gouwe wiesel” aanmoedigen.

Deze avond willen wij een aantal mensen in het zonnetje zetten voor in goede inzet afgelopen seizoen. Wie dit gaan worden dat bepalen jullie.

Stem om je favoriete speler en supporter!