Bram de Jong Pupil van de Week

14 september 2015 18:15

In samenwerking met de begeleiders van Achtmaal 1 is het jeugdbestuur dit seizoen gestart met een nieuw initiatief voor de jeugdspelers, namelijk de 'Pupil van de Week'. Spelers uit de E-jeugd krijgen de kans om alvast een keer mee te lopen met het eerste elftal van v.v. Achtmaal. Afgelopen zondag had Bram de Jong de eer om de eerste(?) 'Pupil van Week' ooit te zijn bij v.v. Achtmaal.

Bram de Jong was de eerste jeugdspeler die het spits mocht afbijten. Bram heeft met volle teugen genoten van deze dag en gaf Achtmaal het goede voorbeeld. Hij omspeelde een vijftal tegenstanders van Lepelstraatse Boys en schoot de bal onberispelijk hard tegen de touwen. Achtmaal 1 leek in eerste instatie een mooi vervolg te geven door met een 1-0 voorsprong de rust in te gaan. Helaas warden de drie punten niet over de streep getrokken en eindigde de wedstrijd in een 1-1 gelijkspel.

Na afloop kreeg Bram nog een aandenken aan deze mooie middag. Bram bedankt en tot over een jaar of tien in het shirt van Achtmaal 1! Bram vulde ook nog de een aantal vragen in zodat we hem wat beter kunnen leren kennen:

Wat vind je leuk aan voetbal?
Je kan lekker hard tegen de bal trappen

Wie is je favoriete profvoetballer?
Arjen Robben

Wat is je favoriete positie op het veld?
Middenveld

Hoeveel doelpunten denk jij aankomend seizoen te gaan scoren?

Wie is je favoriete speler van v.v. Achtmaal?
Robbe Dictus

Wat is je favoriete profclub?
Feyenoord

Bron: Jeugdbestuur