Gouwe wiesel naar de zeeuwse kust met 'gouwe wiesel bier'.

4 maart 2016 13:30

Zondag aanstaande zal de Gouwe Wiesel mee afreizen naar de beroemde zeeuwse badplaats Groede niet voor zon, zand en zee maar voor de 3 punter tegen de Hroe en die is daar !

We zullen daar op uitnodiging van voorzitster Ellie Maes ontvangen worden door de blauw witte mascotte van de club..., Groetje, of wel door een heel mooi zeeuws meisje met de mossel, de bekende babbelaars en een speciale verrassing!

Dat we deze blauw witte vijfdeklasser, een club waar pit in zit en momenteel lijstaanvoerder van klasse 5A die wedstrijden moeiteloos lijkt te winnen, niet moeten onderschatten werd ons al duidelijk gemaakt door trainer Jack van den Berg uit Hendrik-Ido-Ambacht.

Eerder speelde de Hroe de bekertopper tegen eerste klasser VSWH.
Maar ondanks eerdere omkooppraktijken van Arno van der Hemel, aanvoerder van van VV Groede met de Groedese paptaart en onder toeziend oog van heel het uitgelopen dorp, werd er toch maar nipt met 1-3 verloren van deze tegenstander en werd dit gevierd als een overwinning.

Jan Elfrink eerste elftalspeler en ook raddraaier met veel politieke invloeden in het dorp heeft er maar mooi voor gezorgd dat er nu een vaste lijn met stroom is gelegd naar het stadion, zodat omroep Zeeland deze topper live kan uitzenden in heel deze mooie provincie.

Dat het rad aan twee kanten kan uitdraaien zullen we zondag in de derde helft laten zien!