Plus Gommers verblijdt v.v. Achtmaal met vrijkaarten NAC

7 maart 2016 21:00

Hoofdsponsor Plus Gommers Roosendaal schenkt v.v. Achtmaal maar liefst 200 vrijkaarten voor de wedstrijd NAC Breda - FC Oss die aanstaande vrijdag 11 maart gespeeld zal worden. Een ouderwets avondje NAC met de gehele club. Meld je aan en zorg dat je erbij bent!

De leden van v.v. Achtmaal hebben allemaal de mogelijkheid om aanstaande vrijdag 11 maart de wedstrijd NAC Breda - FC Oss bij te wonen. Deze wedstrijd van de 'Parel van het Zuiden zal aanvangen om 20.00 uur.

Wil je deze wedstrijd bij wonen, meld je dan aan door een mail te sturen naar [email protected] . Geef in deze mail aan met hoeveel personen je naar de wedstrijd wilt gaan. Het is mogelijk vrienden/familie/ouders mee te nemen, ook al zijn deze geen lid.

Indien je geen reactie ontvangt kun je ervan uitgaan dat je mee kunt naar deze wedstrijd. De kaarten kun je aanstaande donderdag 10 maart ophalen in de kantine tussen 19.00 en 22.00 uur. Vervoer naar de wedstrijd dien je zelf te regelen.

Middels deze weg wil v.v. Achtmaal hoofdsponsor Rob Gommers van Plus Gommers Roosendaal bedanken voor deze leuke verassing.

Bron: v.v. Achtmaal