Demarcatielijst Gemeente Zundert

29 oktober 2013 8:00

Op vrijdagavond 25 oktober 2013 is tijdens de Algemene Ledenvergadering gesproken over de zogenaamde Demarcatielijst die van de Gemeente Zundert is ontvangen.

Op deze lijst staan werkzaamheden die op en rond de accommodatie van VV Achtmaal uitgevoerd moeten worden.

De vereniging kan op basis van deze lijst aangeven welke werkzaamheden zij zelf denken uit te kunnen voeren. Vanuit de Gemeente Zundert wordt hier dan een bedrag aan gehangen wat daarmee 'verdient' kan worden.

Voor vragen of opmerkingen over deze lijst kunt u contact via de mail opnemen op het adres [email protected]

Het bestand is hier te dowloaden.
Bron: Bestuur VV Achtmaal