Bestuursleden gezocht!

16 oktober 2018 10:15

Het bestuur van v.v. Achtmaal wil graag het aantal bestuursleden uitbreiden. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe enthousiaste bestuursleden.

Ieder bestuurslid heeft zijn/haar aandachtsgebied, dit aandachtsgebied vullen wij in goed overleg in voor iedere positie. Dit geldt ook voor de huidige vrije posities binnen het bestuur zodat iedereen inspraak heeft in zijn takenpakket.

Het is van belang dat je;
- de vereniging een warm hart toedraagt, je stelt clubbelang boven eigen belang;
- enthousiast bent en graag wilt meewerken om onze vereniging levendig te houden;
- denkt in oplossingen;
- beslissingen durft te nemen.

Heb je interesse in deze leuke en uitdagende rol dan kun je voor nadere informatie contact opnemen via [email protected] of via de leden van het hoofdbestuur.

Hoofdbestuur v.v. Achtmaal