VV Achtmaal scoort acht maal........

4 februari 2020 20:45

VV Achtmaal scoort acht maal
VV Achtmaal speelde FC Drunen dronken en wint wederom met ruimte cijfers thuis, dit maal 8-0.
Het spelbeeld was weer gelijk duidelijk, een fel Achtmaal wat het spel maakt en FC Drunen wat direct terug gedrongen werd.
In de 4de minuut was het ook direct, wanneer Roel fel jaagde op de keeper, de bal ontfutselde en de 1-0 op het scorebord bracht.
Binnen 10 minuten stond het 2-0, de gouden driehoek werd gebruikt en Roel was het eindstation. Het duurde even; maar na 26 minuten mochten de Achtmaalse supporters wederom juichen, toen Dave makkelijk kon binnentikken nadat de keeper een schot van Roel niet goed genoeg verwerkte. Net voor rust werd het 4-0, Dave vuurde een vrije trap op de keeper, die de bal voor de voeten van Janno duwde en diezelfde Janno ook simpel binnenschoof.
Kort na rust was het ook weer direct raak, na een scrimmage in de 16 van FC Drunen, was het Jacky die afdrukte en zo zijn verdiende doelpunt mocht maken, 5-0.
De 6-0 viel een half uur voor het einde van de wedstrijd, hierbij bleef Chiel rustig en gaf Roel een niet te missen kans, nadat hij de keeper omspeelde.
In de 70ste minuut werd de mooiste aanval van de middag gepromoveerd tot doelpunt, Roel gaf voor en Stijn schoot in de verre hoek raak, 7-0.
Het slotakkoord was voor de net hard werkende ingevallen Nick, die eenvoudig in een leeg doel de bal mocht binnenschuiven, na goed werk van Jacky.
VV Achtmaal had ondanks een skivakantie van 7 dagen geen kind aan een dronken gespeeld FC Drunen.
Volgende week staat de lastige uitwedstrijd tegen SSW op het programma. Zorg ervoor dat je er bij bent en iedereen met een VV Achtmaal-hart meeneemt!