Praktijk Kevenaar sponsor V.V. Achtmaal

17 december 2013 14:45

Al vele jaren is de naam Kevenaar bekend als Fysiotherapeut bij V.V. Achtmaal. Vanaf het huidige seizoen steunt Praktijk Kevenaar ook als sponsor de vereniging.

Als sponsorcommissie van V.V. Achtmaal zijn we naamgever en eigenaar van de praktijk, Hans Kevenaar, erg dankbaar deze steun.

Voortvloeiend uit deze samenwerking kun je vanaf nu je blesure direct door geven aan Praktijk Kevenaar door op de hoofdpagina te klikken op ‘blessure melden’. Er zal door het team van Praktijk Kevenaar zo snel mogelijk contact met U worden opgenomen om te kijken wat de verdere vervolgstappen zullen zijn.

Via Facebook houdt Praktijk Kevenaar je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Om dit te volgen klik je op het wel bekende ‘vind ik leuk’ duimpje.

Bron: Sponsorcommissie