Trainerswissel einde seizoen

20 december 2013 20:30

Het bestuur kan meedelen dat er aan het einde van het huidige seizoen een trainerswissel gaat plaatsvinden. VV Achtmaal neemt afscheid van de huidige trainer Maickel Sebrechts.

Per 1 juli 2014 zal John van Aert de nieuwe trainer van de selectie worden.

Na 2 goede seizoenen hebben trainer Maickel Sebrechts en VV Achtmaal de afgelopen week in goed overleg besloten om het aflopende contract aan het einde van het seizoen niet te verlengen. Maickel is aan het einde van het seizoen dan 2 jaar in dienst geweest van VV Achtmaal. Dit tot volle tevredenheid van VV Achtmaal. In het seizoen 2012/2013 werd met Maickel als hoofdtrainer een achtste plaats behaald. Dit was ietwat teleurstellend. Met een slechte eerste periode, een ijzersterke tweede periode en een wisselvallige derde periode kon net de zesde plaats niet worden bereikt die vorig jaar recht gaf op nacompetitie voetbal. Dit jaar staat Achtmaal 1 voorlopig op een zesde plaats maar is er zeker kans op meer. Wij hopen dat de selectie er samen met Maickel nog een mooi tweede seizoenshelft van kan maken. Verder wensen wij Maickel veel succes met het vinden een nieuwe club om zijn trainerscarrière te vervolgen.

De nieuwe trainer van VV Achtmaal is geen onbekende in het achtmaalse. John van Aert is als pupil begonnen bij onze vereniging, heeft alle (jeugd)elftallen doorlopen en jarenlang in het eerste gespeeld. Na een periode in Klein-Zundert te hebben gevoetbald heeft hij zijn periode als selectie-speler afgerond bij zijn eigen VV Achtmaal. Zijn trainerscarrière is hij begonnen bij DEVO uit Bosschenhoofd. Daar was hij vier seizoenen actief. Vervolgens is hij bij Wernhout aan de slag gegaan. Na 3 jaren heeft hij een paar weken geleden bekend gemaakt te stoppen bij Wernhout om een "nieuwe uitdaging" te vinden. Als VV Achtmaal willen wij graag deze uitdaging met John aangaan.

VV Achtmaal is met John een contract voor 2 seizoenen aangegaan. Uiteraard wenst VV Achtmaal ook John veel succes bij VV Achtmaal.
Bron: Bestuur VV Achtmaal