VV Achtmaal vanaf komend seizoen onder leiding van ambitieuze trainer Wesley Heijnen.

16 januari 2024 18:00

Met het contracteren van Wesley Heijnen haalt VV Achtmaal een ambitieuze en gretige nieuw hoofdtrainer in huis. Tijdens de gesprekken bleek al snel dat er een goede match was tussen de ambitie en enthousiasme van Wesley en VV Achtmaal.

Wesley is afkomstig uit Sint Willebrord en heeft als jeugdspeler een verleden bij Rood Wit en RBC. Later heeft hij als speler zijn diensten bewezen bij onder andere Rood Wit, Unitas ’30 en Sprundel. Momenteel heeft Wesley diverse jaren ervaring opgedaan als jeugdtrainer bij Unitas ’30, hij heeft daar al diverse jeugdelftallen succesvol getraind en begeleid. Vanaf aankomend seizoen zal Wesley als hoofdtrainer aan zijn eerste klus starten.

Wesley zal Mark Monden opvolgen, die vanaf aankomend seizoen naar SV Sprundel zal vertrekken, en met Wesley verwacht VV Achtmaal de ingezette lijn door te trekken met de talentvolle selectie.