Achtmaal 07 wordt ongeslagen kampioen!

Wernhout JO7-1

Achtmaal JO7-1

O7 competitie Gemeente Zundert

15 april 2017 11:00

Het is gelukkig droog als we in Wernhout aftrappen.

We zijn vandaag in Wernhout van start gegaan om met vijf tegen vijf de wedstrijd te spelen.

Al snel laat het wedstrijdbeeld zien dat we ook vandaag niets te vrezen hebben van onze tegenstanders. We gaan al weer snel in de aanval en zijn gedurende de hele wedstrijd op de speelhelft van Wernhout te zien.

Na een uittrap van Wernhout komt de bal in de voeten van Siebe en die maakt het af 0-1.

Een aanval via Thijn wordt netjes door Teun in het doel geprikt 0-2. Daarna is het Thijn zelf die een goal maakt 0-3. Dan Thijn weer naar Teun en die maakt al de 0-4. Wernhout komt er geheel niet aan te pas, want Giel maakt even later de 0-5 op aangeven van Siebe en Wesley scoort de 0-6, Siebe maakt zelf de 0-7. Weer Giel die de 0-8 maakt en Wesley de 0-9, daarna is Thijn 0-10 en Teun de 0-11 aan de beurt om te scoren.

Het team doet alle moeite om alle teamgenoten om de beurt te laten scoren. Zo wordt het een wedstrijd binnen een wedstrijd. Zo lukt het Mees om net voor de rust zijn eerste doelpunt te maken.

We rusten dus met 0-12 Voorsprong.

Na de rust is het Siebe die aan zijn nieuwe opdracht gelijk gehoor geeft want bij zijn eerste aanval scoort hij met links de 0-13. Wesley laat even zien dat ook hij kan pingelen en scoort na een lange solo de 0-14. Giel maakt even daarna de 0-15 en Mees maakt zijn tweede 0-16, ook Teun heeft de smaak te pakken en scoort vandaag gemakkelijk, hij maakt de 0-17 en de 0-19 tussendoor maakt Wesley nog de 0-18. Een mooie voorzet van Wesley wordt door Thijn afgewerkt 0-20, Giel maakt uit een hoekschop van Thijn de 0-21 en het is weer Teun die de 0-22 op het scorebord brengt. Thijn is het om voor de 0-23 te zorgen. Siebe maakt er nog snel 0-24 en Mees maakt de laatste van de wedstrijd 0-25.

We waren dus ook vandaag weer veel te sterk in deze competitie. We zullen binnen kort een wat sterkere tegenstander opzoeken om vriendschappelijk te spelen, anders liggen we tot september stil.

Dat is natuurlijk veel te lang, Tot snel dus.

Goed gedaan jongens.

Volgende week maandag geen training in verband met Pasen.

Fons