Wesley dag bij O7

O7 competitie Gemeente Zundert

4 maart 2017 11:00

Thuis tegen Moerse Boys.

Vandaag staat een inhaal wedstrijd tegen Moerse Boys op het programma. We moeten het vandaag zonder Thijn Verboven doen, die zit nog te zonnen in Egypte.

We spelen thuis en bij het eerste fluitsignaal van scheidsrechter Patrick rennen de spelers van beide teams vanuit hun doel om het snelst naar de bal. De eerste aanval komt op naam van Achtmaal, maar de bal gaat over de achterlijn. We zijn al snel weer met een aanval bezig, de bal gaat rond via Wesley en Teun daarna komt de bal bij Siebe, die speelt zijn man uit en scoort de 1-0. Na de aftrap door de “Moer “ komt de bal toch al snel weer in bezit van ons team, het is nu Wesley die met een zuiver hard schot het doel weet te vinden 2-0. Het is een onverwachte snelle voorsprong voor ons, de tegenstanders komen er niet aan te pas, want na vijf minuten is het al weer raak, Wesley speelt zich vrij en geeft Giel een niet te missen kans, Giel laat dit cadeau niet lopen en scoort de 3-0.

Het is vandaag Wesley dag denk ik, want even later is hij weer in de aanval te vinden en scoort gemakkelijk de 4-0. Daarna is Giel weer aan de beurt, maar hij schiet de bal net naast de verkeerde kant van de doelpaal. Niet getreurd er komen waarschijnlijk nog kansen vandaag. Nu de Moer is even met een aanval bezig, maar deze wordt al snel afgebroken door Wesley en Teun. De wedstrijd gaat even wat op en neer, de voorzetten van Siebe willen er maar niet in nu. Kort voor de rust is het dan toch weer Achtmaal dat met een mooie aanval komt, via Teun komt de bal bij Giel en die past naar Siebe, deze maakt er 5-0 van, we gaan nu rusten.

Na de rust toch weer een eenzijdig optreden, de Moer komt niet tot scoren, men loopt zich telkens vast op onze verdediging van Teun en vooral Wesley. Een volgende aanval loopt prima en Siebe mag de 6-0 scoren. Daarna is Giel weer die de aanval mag bekronen, hij twijfelt geen moment en scoort de 7-0. Zoals ik al eerder schreef, het is Wesley dag vandaag want ook doelpunt 8 en 9 komen van zijn voet.

We hebben overtuigend gewonnen, maar het belangrijkst was toch dat het voor iedereen een leuke wedstrijd was.

Goed gedaan en tot volgende week,
Fons.